Dag med Natasha, Ellie och Nitz <3

Chenare! Kom hem nyss från stan där jag tillbringat dagen med Elias, Nitz och Natasha!
Askul som vanligt. <: 
Vi irrade runt i affärer som yra höns med en nutella-burk innan vi blev jättehungriga och gick till tacobar, omnom! Mysig liten familjemiddag, typ. <3

Köpte ÄNTLIGEN ett nytt puder också, jäklar alltså, som jag har letat! I alla sminkaffärer i både city/t-c och i hela farsta centrum, men nu var det tillbaka, niiiice!

Nitz och jag var för slöa för att kolla på båda filmerna igår så blev bara "cube" :c Men vi tar den andra idag, woop! 
Ska dricka min iskalla powerking (omnom) så jag inte somnar, vilket jag nästan gjorde på vägen hit på bussen. :C

Vaknade mitt i natten också av att stormen lät som en fullfjädrad orkan där utanför fönstet, bara röjde runt osv. Sen kunde jag inte somna om förens 1-2 timmar senare... Så jag väckte Nitz och ba, ey, har tråkigt, kan inte sova. HAHAHA, så hemsk jag är.</3

Imorgon ska jag till Ida på dagen och chilla lite med henne och Elin innan jag drar tillbaka till Nitz igen och sover tills på fredag. På fredag tar jag en redig sovmorgon innan jag drar hem och på lördag blir det till att umgås med min käre mor! :D Söndag = slappdag och på måndag drar skolan igång igen, USCHUSCHUSCH.
Nej,nu ska jag inte tänka mer på det! Är ju ett tag kvar ändå! Slänger in lite bilder från idag! c:



Såg detta när jag kollde på en random maskin på centralen, verkar som om någon som tyckte om mig vart där? ;-)

Okej, nej, det var jag som skrev det. 
LOL.







Kommentarer
Postat av: Ronny

Alicia, du är så snygg! Du har blivit så fin med ditt hår och allt! Jag förstår nu att Kolektiv bestraffning är fel. Kan du svara på vart man kan köpa billigast läsk? Kram

2012-01-06 @ 01:05:38
Postat av: Sam ~ *

Mysigt. :D

2012-01-08 @ 20:58:08
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0