Alicia Svarar!

Fråga: hur blev du så populär på bilddagboken? känns som att typ halva sveriges befolkning känner till dig där c:

Svar: 
Vet inte riktigt om halva Sveriges befolkning känner till mig, så är det nog inte direkt, haha. c:
Nejmen att vara "populär" har aldrig varit viktigt för mig, har bara haft min bdb och inte ens tänkt på hur många bevakare jag har haft, det har bara blivit så att folk har börja följa mig. c:
Ett bevis på detta är att jag tex ALDRIG kollar min statistik på bloggen, eftersom jag bloggar pga att jag vill och inte för vad andra tycker. c: Även om jag såklart gillar att få kommentarer eller läsare! 
Kollade statistiken första veckan på min blogg då den låg på ca 500-600 unika per dag och ca 1500 sidvisningar, efter det slutade jag kolla den, helt.

Fråga:
Hej fin blogg! Allt bra med dig?
Länkbyte sötis? :) <3Hej fin blogg! Allt bra
Hej fin blogg! Allt bra med dig?
Länkbyte sötis? :) <3

Svar: Tack så mycket!
Det är okej med mig. c:
Gör inte länkbyten än så länge utan länkar bara de som tex ritat av mig. :c sry!
<3



Fråga:
Heeeeeej! Alicia, du vart JÄTTE fin i håret men en fråga!?!?! Vart köper du alla lxm dina dropdead tröjor? vill veta</3
Svar: tack! Drop dead's kläder finns att köpa i butikerna i London eller på deras sida som är denna:
http://iheartdropdead.com/


Fråga: vart köpte du avfärningen ?? snälla svara i ett inlägg måste veta!!! pöss

Svar: På åhléns, men den kanske finns på andra ställen med, kan tänka mig det c:


Fråga:  gött, blev ju nice som fan!
har svart hår med, skulle också vilja byta till antingen sådär asblont eller rött. och du verkar ju kunna det där med hår, hur mycket det sliter osvosv, eftersom du sysslar mycket med sånt. om du får tid skulle det va intressant om du skrev om hur du gjorde denna förvandlingen! och om hur du skulle gå tillväga om du skulle färga från svart till jätteljus blond.

Svar: Visst kan jag göra detta! Men inte just idag dock.
Kan avslöja lite kort att tålamod är en stor del av detta, eftersom det tar tid. ):
Jag brukar själv bleka stegvis och använda silverschampoo i slutet. Sen är det bara att klippa bort det slitna och använda produkter som skyddar håret, som inpackningar med mera!
Men skriver mer sen! 

Fråga: Tja, det blev ju skit snyggt i håret! Utöver det har jag en liten fråga jag önskar få svar på, hur länge väntade du mellan varje mm när du töjde? En vecka? Kram :)


Svar: Väntade ungefär 3 dagar mellan varje 1mm. c: Funkade i mitt fall men egentligen ska man mycket riktigt vänta ca 1 vecka! Det är därför vad jag rekomenderar till andra.
c:


Fråga: Några frågor, vore jättekul om du kunde svara på dem (om inte alla kanske någora/någon? :3)

1. Har du tumblr?
2. Dricker du?
3. Läser du manga?
4. Har du gått i sminkskola? För du är asduktig D:
5. Du är jätte snygg (det var ju ingen fråga dårå...)


Svar: 
1. Nej, är nog jobb med bloggen och facebook, haha. c:
2. Jättemycket läsk, ja! Men inte drycker som innehåller alkohol om det är det du syftar på, ser inte nöjet i det, alls, så håller mig undan. :c
3. Inte längre, men har gjort det! Läste bland annat Hellsing. c:
4. Inte alls, har kollat på internet och i gyaru-tidningar för insperation, sen har jag testat mig fram helt själv. c: (tack btw! <3)
5. Naaaawww! Nu sitter jag och ler lite för mig själv. c': 


Ett par porträtt / "fanbilder" jag fick idag!





Av: Robyn!





Av: Jullan!


Jättefina bilder, tack! c: 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0