Alicia Svarar!



Fråga: Jag älskar din blogg & följer den varje dag bara så du vet, mihi~
Det kanske är lite töntigt att fråga nåt sånt här, men jag undrar verkligen!
Hur mycket väger du?
Du ser väldigt smal ut! (inget negativt)
XOXO


Svar: Vad kul! :D 
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag väger, jag äter vad jag vill och tränar inte alls, så, hehe, ja, tänker inte mycket på hur "smal" eller "tjock" jag är. c: Tar det som en komplimang i allafall, hehe, tack c:
Tror jag väger ungefär det man brukar göra om man är lika lång och gammal som jag!



Fråga: sjukt söt! ;o

Varför ligger din säng på golvet ..:$



Svar: Tack! :D

Den står nu mera på golvet istället för på sina ben eftersom den knarrade så mycket innan, benen satt nämligen löst. ;C Vaknade liksom varje natt av knarrandet eftersom jag ligger och vänder mig på natten. :C
Sen är det rätt mysigt med en låg säng också, även om det kan vara svårt att gå upp ur den på morgonen, haha c:




En bild jag glömde i förra inlägget! Jag målade Fälés och mina naglar i samma färg innan hon åkte hem, liksom lite bff nagellack sådär. c; haha! Nejmen c:






















Jag älskar din blogg & följer den varje dag bara så du vet, mihi~
Det kanske är lite töntigt att fråga nåt sånt här, men jag undrar verkligen!
Hur mycket väger du?
Du ser väldigt smal ut! (inget negativt)
XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda

sneeeeeeeeella kolla bloggen c':

2012-01-16 @ 16:25:59
URL: http://amaandaaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0