Alicia Svarar!

Tänkte svara på lite nya frågor! :D






Ni är sjukt söta tillsammans c:
har en liten fråga här!
eftersom du inte har så mycket tid till att skriva ett blogg inlägg så kan du kanske göra en snabb lite video och lägga ut den med några bilder och sånt. och kanske någon lite text eller nåt skulle gilla ett videoinlägg
ha de bra kram <3
Fråga: Ni är sjukt söta tillsammans c:

har en liten fråga här!
eftersom du inte har så mycket tid till att skriva ett blogg inlägg så kan du kanske göra en snabb lite video och lägga ut den med några bilder och sånt. och kanske någon lite text eller nåt skulle gilla ett videoinlägg

ha de bra kram <3
Svar: Tack! :D 
Det är ett väldigt bra förslag faktiskt! Ska tänka på det, låter ju onekligen mycket lättare! c: 
Du är allt bra klyftig du, hehe. <: Får väll skaffa ett videofy konto eller så. c:

Detsamma!
Fråga: ni är så sjukt söta :'3

liten fråga : dina "rörliga bilder" filer försvinner mer & mer? kan du göra mera? & vart gör du dom? :p
hoppas du fattar vad jag menar, hehhe (a)


Svar: Tack. c':
Mjo, jag vet, men det är mest för jag viill variera mig, men ska börja göra lite fler tror jag, lite videos också! c:
ja det kan jag göra. :D 
Jag gör mina gifer på http://www.gifyo.com/ och allt du behöver veta står där. c:
Mina andra gif's som jag inte är med på kommer från tumblr! Googla bara efter gifer på det du vill ha så hittar du det nog om du inte vill göra egna. c:



Fråga: Hejhej! ^^
Hur mycket kostade din Hollister jacka? c:


Svar: Minns inte riktigt eftersom det inte var jag som betalade för den, men mellan 1000-1500 kr var det nog om jag inte är helt ute och cycklar!
Det var alla frågor jag fått just nu. c:
Slänger in en bild på "dagens outfit" också eftersom jag tidigare sagt att jag ska börja göra det då och då!


Lila tub-halsduk - gina tricot

Gråsvart linne med tryck - drop dead

Grå cardigan - h&m

Gråa jeanstights - h&m


Var inte en så bra bilder eftersom jag tog dem innan jag gick till bussen imorse då det var mörkt. men, yeah. c:



En typisk Alicia-outfit, hehe.










Kommentarer
Postat av: Anonym

ORKAR INTE ATT DITT UTSEENDE ÄR SÅ PERFEKT.

önska jag såg ut som dig hehehe c:



iaf här är frågan;

Vilket produkter använder du till vardags?

lägg gärna ut bilder!

kramar! <3

2012-01-13 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0