Alicia Svarar!

Fråga: vilka program redigerar du bilder mer?:>
och vad har du för kamera? ähäh. c:

Svar: Vanligtvis, Photoshop! Men just nu har jag inte photoshop utan får nöja mig med  http://www.picnik.com/
Inte bra, inte kul (i jämförelse med photoshop), men ja, vad ska man göra? ;_;
Min kamera jag använder mest i bloggen är min Nikon D60 med ett standard 18-55 mm objektiv till! Önskar att jag hade fler och bättre objektiv, men men. c:

Haha, oj vad det lät som om jag klagade i det svaret men, var inte så jag menade. ;c

Här är ett exempel på en av mina bilder som jag tog igår, lite slarvigt på promenaden men glömde att ladda upp den:

Fråga: Hej, berätta lite om hur "the human centipede 2" var :) var den läskig? ^^

Svar: Jag tycker inte filmen var speciellt läskig utan snarare äcklig. :c
Den handlar precis som ettan om en galning som får för sig att bygga ihop ett flertal människor till ett matsmältnings-system. Detta genom att sätta ihop deras ass till en annan persons mun osv . ;_;
Filmen var inte speciellt bra enligt mig utan ganska tacky och bara gross. :c 
ska man se en läskig film, istället för bara äcklig, kan jag rekomendera andra. c:



fråga: Hej Alicia, awesome blogg!
Jag undrar.. Jag ska till England snart och du nämnde förut i din blogg att det finns drop dead ''affär'' där... Jag undrar hur man hittar den? 8D <3



Svar: Tack! c:
Åh, vad roligt! Skulle också vilja åka dit igen, till London iallafall. :c

Mycket riktigt! Det fanns förut en butik på en gammal adress, den jag besökte ett par år sen då jag var i London, men nu har drop dead en ny affär på denna adress!

CARNABY VILLAGE BOUTIQUE
8 Kingly Street

För mer info, kolla på deras facebook page, blogg eller hemsida. c:
Lycka till!







Fråga: Heter inte ''Nitz'' Adam hehehehe? c:


Svar: Nitz kommer från Ryssland och hans "ryska namn" är Nitz. c:
Eftersom Nitz inte är något svenskt namn så har han också ett svenskt namn som är just Adam. c:
Han heter båda namnen och tycker det är helt okej att bli kallad vilket som, men jag kallar honom oftast Nitz. c:









vilka program redigerar du bilder mer?:>
och vad har du för kamera? ähäh. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0