Alicia Svarar!


Fråga: Hur tar du dina bilder? du har alltid sån perfekt vinkel, lyckas aldrig med det ;_;
Jag ser bara dum ut så fort jag försöker ta kort på mig själv o så ... hjälper inte hur många kort jag tar <//3


Svar: Tack! c: Haha, jag vet inte, jag tar bara mina bilder lite som jag tar dem och ser sen hur dem blir, har inget knep eller så, prövar mig bara fram! c:



Fråga: (på inlägget om mina Zebranaglar) Vart köper du deeem ? >__< T^T

Svar: På åhlens!



Fråga: Var köpte du din blåa donut tröja? 8D


Svar: den kommer från drop dead! c:


Fråga: tjenare. :3 Har en fråga!
Varför ger du dina pojkvänner smeknamn ? :o (zid , nitz? XD)


Svar: Haha! Ganska rolig fråga faktiskt! Nejmen såhär ligger det till:
Zid var inget smeknamn som jag kom på utan ett som han hade innan, därför jag också använde det som ett namn för honom även om jag oftast kallade honom hans riktiga namn.
Nitz (min nuvarande pojkvän) har inget direkt smeknamn utan "Nitz" är faktiskt hans riktiga namn! c:

Så kort sagt, så har inte på några smeknamn åt någon av dem alls, haha, inte hittills iaf!





Fråga: Spelar du också Bioshock ? 8D
jag älskar det!
har den på xbox ! har bioshock 2 ! :D

Svar: Ja det gör jag! Har inte kommit så långt eftersom jag bara spelat det ett par timmar, men har både ettan och tvåan till pc. c: 
Nice!


Fråga:  Heey, vill bara säga att jag tycker din blogg är jätte mysig och bra osv! ^^
Eller okej, det var inte det enda jag ville säga, har en fråga med! ;)
Jag är också medlem på gifyo.com men undrar hur man liksom kan lägga upp bilderna på bloggen! Fattar inte, har devote dock, men har sett att en med devote lagt upp en gif osv...:3


Svar:  Vet inte hur man gör det gör det på Devote men på blogg.se sparar man gifen och laddar upp den precis som en vanlig bild! c:










Hur tar du dina bilder? du har alltid sån perfekt vinkel, lyckas aldrig med det ;_;
Jag ser bara dum ut så fort jag försöker ta kort på mig själv o så ... hjälper inte hur många kort jag tar <//3

Kommentarer
Postat av: Lolita<3

Hej Alicia, awesome blogg!

Jag undrar.. Jag ska till England snart och du nämnde förut i din blogg att det finns drop dead ''affär'' där... Jag undrar hur man hittar den? 8D <3

2012-01-08 @ 01:46:23
URL: http://justlilly.blogg.se/
Postat av: Nina Persson

Heter inte ''Nitz'' Adam hehehehe? c:

2012-01-08 @ 10:37:08
URL: http://ninellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0