Alicia Svarar!

Vart har du köpt din hollister jacka ? :D
skiiit snygg !! <3
Fråga; Vart har du köpt din hollister jacka ? :D
skiiit snygg !! <3
Svar: Tack! Hehe, är rätt uppenbart egentligen, men ja, på Hollister's affär i gallerian här i sthlm! Den finns säkert att beställa också om du skulle vilja ha en likadan men inte kan åka till affärerna. c:









Fråga: jag har en fråga hur mycket kostar batmantöjningen ? och vilka storlekar finns det ?


Svar: 49 riksdaler! Finns från 2mm och upp till.... vet inte D: Men över 1cm iaf!



Fråga:Hejsan Alicia! :)
Vill passa på att säga att jag beundrar dig sjukt mycket och att du har världens finaste och coolaste stil och utseende, dessutom är din blogg jättebra!
Sen har jag även en fråga:
Kan man betala med svenska kronor på Dropdeads hemsida? :)

Tacksam för svar ! ^^


Svar: Hej! Tack så mycket! Det värmer! 

Nej, du betalar med kort på deras hemsida där valutan är pund/euros/dollar. När du betalar med kort kommer dina svenska pengar AUTOMATISKT att omvandlas till sidans valuta. Därför behöer du inte oroa dig för att växla dem innan, var bara säker på att du har koll på vad de kostar i svenska kronor så du inte blir överraskad sen, hehe. c:




Fråga: Hej! Jag har märkt att du blundar på de flesta bilder, gör du detta medvetet och i så fall varför? ^.^
F
Haha, nej va random fråga... </3



Svar: Ingen fråga är en dum fråga! (Eller jo, haha, kanske det finns, men ahja, iaf inte denna!)
Mjo, har faktiskt tänkt på det jag med och ska såklart svara! Jag tycker nästan alltid att jag ser typ "trött" eller konstig ut på bilder då jag kollar upp och eftersom jag inte vill behöva typ "blurra" mina ögon eller paint:a över dem på varje bild så brukar jag kolla ner, säkrast så liksom, haha!!
Låter kanske konstigt, men ja, hehe, är en av mina vanligaste "poser" :D



Här är en bild där jag kollar upp, dom bevis på att jag kan det, HAHA!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tar du dina bilder? du har alltid sån perfekt vinkel, lyckas aldrig med det ;_;

Jag ser bara dum ut så fort jag försöker ta kort på mig själv o så ... hjälper inte hur många kort jag tar <//3

2012-01-04 @ 16:54:33
Postat av: Anonym

det stod random fråga, inte dum....

2012-01-05 @ 23:56:35
Postat av: Diana

Hejhej! ^^

Hur mycket kostade din Hollister jacka? c:

2012-01-10 @ 14:53:53
URL: http://diddeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0