2012

Hej! Har precis ätit middag i form av oxfilé och (hemmagjord) potatis-gratäng med en massa vitlökssmör på, herregud vad gott det är alltså! Galet hur mat kan vara så epic.

Hade en underbar nyårsafton med Elias, Nitz, Marvin med flera. Var och åt trerätters hos min moster, efter det kom Nitz och Elias över och var med mig och Marvin. Vi snackade, tjockade och satt på chatroulette, HAHAHA.

Stod på sjunde våningen på balkongen och skålade vid tolvslaget när det var en massa thailändska ljus-lyktor och fyverkerier i luften! Fint! 

Slutade med att vi alla sov över hos min moster eftersom vi var trötta och klockan var mycket. c:
Vi vaknade idag klockan halv två, gick upp och åt, kollade på tv och umgicks tills det blev tidig kväll då alla gick hem och åt. c:

Här kommer en hel del bilder från igår!


Förrätten- hummersoppa, sjukt god <3




Varmrätten - lammstek med grönsaker och potatis + fetaost-röra (Y)




Min och mammas efterrätt som vi gjorde! Chokladpannacotta med passionsfrukt-sås on tha top!
(blev bra om man nu får skryta lite) (okej, dekorerade dem bara, men ändå, HAHA)



Efterrätten fick iaf tummen upp av lill-kusinen!



Äta lite jordgubbar mitt i vintern, hehe.




Jag och Marvin gick och hämtade våra vänner vid bussen, på bilden chillar vi dock i hissen!




Elias ville inte vara mainstream så han la sig på golvet (Y)

han är ju trots allt lite hipster med Nitz glajjor och marvins hårband!

Ville också vara lite cool ;)



Lill-kusinen, Marvin, spillde ut sina älskade ostbågar. ):




men sen skrev jag på hans keps och då blev han glad! :)))



Vår campanj-ersättare!


Årets första poss! Tihih. c:



Tolvslaget!

årets första bacon!


Me and mah guys, hehe.


Ellie och jag <3 love you bestie ;_;
Jag och Nitz <3
va lite cool med min egenhändigt singerade- häst-keps!

Ut och smälla lite raketer (Y)







Det var alla bilder från igår och allt jag vill tillägga atm är ...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej vad gulligt med lite pynt på slutet med texten c:

2012-01-01 @ 23:12:18
Postat av: Kimberly :3

Hej! Jag har märkt att du blundar på de flesta bilder, gör du detta medvetet och i så fall varför? ^.^

Haha, nej va random fråga... </3

2012-01-01 @ 23:49:23
URL: http://theworldofkimberly.blogspot.com/
Postat av: Telle

Haha verkar som att alla åt hummersoppa på nyår xD

2012-01-02 @ 14:31:06
URL: http://telles.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Verkar mysigt. :3

2012-01-02 @ 21:27:47
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: eghehehegehegehegeh

Var köpte du din blåa donut tröja? 8D

2012-01-06 @ 00:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0