Youtube!

Godmorgon! :D
Har njutit av min sista sovmorgon på länge på min sista dag av sommarlovet, känns ju lite sad men samtidigt spännande att börja en ny skola.


Det jag ville säga i detta inlägg är att jag nu har skapat en kanal på youtube som jag tycker ni ska prenumerera på!
Har inte lagt upp något ännu men ska försöka göra det snarast. :3
Kommer väll mest att video-blogga eller något sånt, vi får se C:

Idag ska jag som sagt var ta vara på min sista lediga dag genom att bara spela, sega och färga håret.
Ska färga utväxten och fylla i det rosa så det ser lite fräschare och snyggare ut. c;
Har även börjat fundera på vad jag ska ha för några kläder imorgon, vill ju göra ett okej intryck på alla. ;_;
Kommer väll sluta med jeans och tshirt ändå, HAHA.
Det märks nog ganska väl att jag är lite nervös, eller? :C

Vill också passa på att tacka för all fin feed-back jag fått angående bloggen! :>
Blir mikket glad och faktiskt mer motiverad till att blogga när ni skriver sånt fint! ;_;

Ha det gött!




Och juste!
Var någon som frågade om vart man skulle skicka fan-bilder osv och svaret är;
Skicka det till [email protected]!
Där kan ni också ställa frågor till mig om ni har några!
Och var inte rädda, jag är faktiskt snäll. :3

Hejdå från mig och togepi!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du länka till ditt acc ist för jag hittar inte ditt konto.. :(
Kommer bara upp massa videos när du å ''Nitz'' game'ar och lite 'modell'-bilder å tutorials :P

2012-08-21 @ 12:25:30
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/user/AliciaLStolpe

2012-08-21 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0