Tankar kring ny design...

Som ni ser har jag fortfarande min gamla design från då jag hade svart hår, så min kära fru (Fälé) ska göra en ny åt mig imorgon! Förhoppningsvis blir den klar imorgon eller på måndag men vill ju inte stressa henne en massa, haha. :c
Tänkte att denna design ska vara lite mer lila än rosa och här är lite tankar so far...

Till headern;
 

- Katter

-Mat

-En ritad bild av mig?

-Bloggens namn, alltså Alicia L Stolpe



Att hitta en bakgrund kommer inte att bli lätt, har precis börjat leta och har redan hittat en massa fina bakgrunder, finns så många! 

Btw, jag antar att dem flesta av mina läsare har mig på facebook och därav vet hur mitt hår ser ut nu för tiden, men för er som inte vet, här är en bild!





Jakten på den perfekta bakgrunden fortsätter! Solong!


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Du är fin i ditt nya hår. :3

2012-08-18 @ 21:25:45
URL: http://samspooky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0