T-shirts

Hejsan! 

Sitter just nu och skype:ar med min kära vän PLUTTI, aka Liam!
Kom hem från Nitz för någon timma sen och resten av dagen kommer att tillbringas vid min älskade dator.
Det blir alltså en slö-dag för min del, vilket passar rätt bra för imorgon ska jag till stan med pappa och på onsdag börjar jag gymnasiet! (lite nervös)

Kom på att jag har börjar designa lite t-shirts sådär på skoj, tillsammans med Nitz! 
Ni får gärna kolla in på t-shirt-affären som med jämna mellanrum uppdatteras med nya saker!
På sidan står också alla priser och frakten kostar ungefär 50:-
Vet inte hur mycket av pengarna som jag och Nitz får men det handlar för min del inte om att tjäna pengar utan bara det faktum att någon KANSKE vill ha något som jag gjort ;_;
Skulle vara helt underbart ju!

nitzandalixxistore.spreadshirt.com

Här är några exempel frå affären! 
Lite allt möjligt och föratt tillägga, allt är inte helt seriöst c;


Första tröjan är en adventure time-inspererad bild av mig som jag fick av en läsare! (gillar den mycket, skulle vilja ha den själv)

 
 
 
 
 

 

            
 
 

            
 


             
 
 
 
                       




 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MissRainbow

Sparar pengar för att kunna köpa några! ^o^

2012-08-19 @ 21:35:00
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0