Sad Ali
Okej nu ska ni fan tycka synd om mig! Jag färgade min utväxt men inte fan blev den mycket ljusare, fast den skulle det. >:C

Borde tagit blekning och nu är jag helt pank, FUCK. ;_;

Om jag nu inte får några vänner i skolan imorgon skyller jag allt på Garnier.
JÄVLA ER, GARNIER!

Kanske skulle kunna bli deras nya slogan? :>
Rimmar ju och allt!

Sen blev även mitt övriga hår lite för ljust, så det kommer inte passa lika bra med löshåret, dessutom blev håret helt slitet, dör.


Här är lite kattgifer eftersom jag är ledsen över mitt hår <//3











Eftersom jag redan försökt att göra det bättre med katt-gif's, men inte ens det fungerar... Så tycker att ni kan muntra upp mig lite genom att kommentera något gulligt :C







 (sry föratt texten blev så konstigt stor)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du är säkert fin ändå. Det är insidan som räknas!!! (cheesyfilippaischeesy)

2012-08-21 @ 17:08:24
URL: http://candymountaincharleeeh.tumblr.com
Postat av: Penelope

Okej, du är bäst.

2012-08-21 @ 21:00:05
Postat av: MissRainbow

Dom där katt giferna är verkligen fina ;u;. Synd dock att färgningen inte fungera men du är iaf grym och det är inte färgningen så ha på den! :o

2012-08-21 @ 22:21:09
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/
Postat av: MermaidMe @ Dv

Du är fin oavsett hur ditt hår ser ut. Du är så himla söt!
Sötare än katterna i inlägget, och vi båda vet att de är söta. Då måste du va extremt söt ju!
Kramis <3

2012-08-22 @ 00:02:08
Postat av: Emma ninjin Uppströmer

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, JAG DÖR!!! JAG TYP GRÅTER AV SKRATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEN DÄR KATTEN SOM DRICKER UR VATTEN GLASET MIN MY <3

2012-08-26 @ 10:42:56
URL: http://ninjin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0