Rapture.

Hejsan! 

Kom hem från stan för inte så länge sedan!
Köpte dels presenter åt Nitz men även den boken jag ville ha. :3
Kan knappt vänta med att börja läsa den, så ska bara göra ett kort inlägg :D
Tog en fika på vetekatten (vilket troligen är stockholms bästa fik, så besök det om ni är i sthlm!) och snackade om livet och spel, som vi brukar.

Det var en läsare som undrar vilket gymnasium jag ska börja på och svaret är Kulturama i hammarbysjöstad!
Jag kommer alltså att gå en treårig utbildning där med profil/inrikting foto/fotograf!
Ska bli hur kul som helst. :>
Herregud vad jag skriver smileysar, men vill inte låta pokerface och sur så det är faktiskt bara därför. </3

Hur som haver, ska nu vräka ut mig på sängen med min nya bok och slappna av lite innan jag ställer mig och lagar middag! 




 













Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jag undrar hur mycket "poäng" eller hur bra betyg man måste ha för att komma in på Kulturama?:)
Jag undrar även hur mycket du hade? :)

Tacksam för svar.
Du är söt.
Kram.

2012-08-20 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0