mmhm..

Satt och slösurfade på diverse sidor som säljer spel-gadgets och godis när jag hittade detta...






Läppbalsam med smak av nachos och bacon... :(
Som ni säkert vet så älskar jag både bacon och nachos men inte ens jag skulle köpa detta, jag undrar dock hur det smakar/luktar? Någon som vet? 

Jag har själv testat min bacon-tandkräm som jag fick i julklapp och ja... inte föratt göra min kusin ledsen (hon som gav mig den) den smakade... inte så gott. HAHA, föratt inte tala om andedräkten, uäk.

För er som ska köpa något på skoj till en kompis som redan har allt, då kanske ni kan köpa något av detta! Är ju ändå lite roligt att som bacon-lover få en tandkräm med baconsmak! 





 
Det finns en hel del konstiga saker...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag har bacon-lip balmen! Den smakar inget speciellt faktiskt :c
Men det är ändå en kul grej att ha!

2012-08-20 @ 03:59:15
Postat av: Oscar :3

Hej :3
Jag ville bara säga hej
baconnaise är fett.
hejdå <3

2012-08-20 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0