Max!

God kväll!
Kom precis ut ur duschen efter en lång promenad med Nitz och hans treåriga systerson Max! 

Det började med att lilla Max kom in på Nitz rum och kollade när han spelade, sen var han fast vid oss hela kvällen. :>
Jag är en person som inte alltid tycker om småbarn sådär värst mycket... men Max var faktiskt ett undantag! Liksom, hans små händer. ;_;
Så pluttig ;_;

Hur som helst! Vi gick till Willys med Max och jag köpte glass och godis åt honom, snäll som jag är, hihi, sen gick vi tillbaka igen!
Eftersom Max är typ... 8 gånger kortare än mig så fick jag gå helt hukat då han insisterade på att hålla mig i handen är vi gick! Har lite ont i ryggen nu faktiskt... HAHA.
Needless to say, blev helt slut efter promenaden, så ska bli så jävla skönt att lägga sig ner och se på film!

Här är en väldigt söt bild på Nitz och Max, när Max "spelade" xbox. (han höll i kontrollen och trodde han spelade...)



 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fin blogg

hejhej hoppas du kmr bli super känd med din blogg för den är skitsnygg :)

2012-08-19 @ 02:37:23
Postat av: Miriam ^^

Hihi tycker Nitz e lite lik Skrillex..... haha :P
Annars så avgudar jag din blogg *går ner på knä och kysser marken * moahaha :3
Sluta inte blogga <3

2012-08-20 @ 22:39:40
URL: http://www.nogg.se/myrbubblor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0