Hemmafru-Alicia?

Lagade middagen ikväll och det blev faktiskt jävligt gott om jag nu får skryta lite (vilket man får ibland).
Har funderat på det här med jobb osv och min dröm är att kunna jobba inom spelindustrin som speldesigner eller assistent. 

Jag har dock en andra plan om den första inte skulle funka och det är att bli hemmafru!
Har alltid älskat att laga mat, baka osv. :>
Har alltid skojat om att jag borde bli det men seriöst, det låter ju inte helt fel ändå!

Någon gång i mitt liv när jag är trött på att jobba vore det helt awesome att få ta ett år som hemmafru!

Vad tycker ni? Är jag den enda som tänkt på detta? 








 




Kommentarer
Postat av: carro

jag skulle kunna leva som hemmafru hela livet!!! nästan ;)

2012-08-20 @ 22:05:57
URL: http://yomacaflobow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0