Hektisk dag

Har haft en väldigt hektisk dag med en massa saker i skolan och efter den med. 
Har inte heller haft en så bra dag eftersom jag varit redigt ledsen större deen av dagen, vilket jag ofta kan vara och därför blir det bara ett trist inlägg idag. 
Min fina vän Ida kom dock med en massa goda saker och en kram vilket gjorde mig gladare! Puss på dig Idis <3

Har byggt en kamera av en låda och fotat med den i skolan, sen fick jag även framkalla bilderna och göra negativen till posetiva bilder osv, en massa jobb. c:

Här är lite bilder från idag;



Idas gåvor, åhåh. <3



Mitt skolarbete av min egenbygda kamera!



egobild lol.








Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt iphone skal ,MÅSTE HA !!!

2012-08-23 @ 23:27:11
Postat av: MissRainbow

nom nom nom *o*

2012-08-24 @ 19:43:45
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

Hej!Vad heter din rosa hårfärg, den rosa färgen jag använder gör mitt hår neon rosa. Du har liksom den nyansen jag försöker få till. :D

2012-08-26 @ 14:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0