Goder morgon!

God morgon, eller ja, god förmiddag. :>

Har precis sminkat mig och ska snart äta frukost! Orkade inte fixa håret så blev en liten toffs idag :>
Jag antar att de flesta sitter i skolan nu och längtar sig hem, men det gör inte jag, eftersom jag börjar på onsdag!
Idag ska jag in till stan med min padre och köpa ett par presenter åt Nitz! Han vet dock redan vad det är så det blir ingen större överraskning </3

När jag var i Göteborg tidigare i sommar fick jag hello kitty-såpbubbllor av mamma som jag idag inveg!



Jag har ingen aning om varför jag ser sådär läskigt gul ut i gifen men antar att det är ljuset eftersom mitt hår också ser ut att vara en annan färg, WIERD OSV.

Hoppas alla får en bra dag oavsett om ni är i skolan! Bloggar mer när jag är hemma från stan så stackars pappa inte måste vänta på mig </3 


TUDELUUU MINA SOCKERTOPPAR.








Kommentarer
Postat av: Penelope

Vilket gymnasium börjar du på? ^^

2012-08-20 @ 11:49:06
URL: http://pennis.blogg.se
Postat av: elin.

Var gör du dina gif;s någonstans? :)

2012-08-21 @ 17:11:45
URL: http://valant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0