första skoldagen- avklarad!

Kom precis hem från min nya skola och har bara en sak att säga; oh my lord of all fuzzy kittens. Den skolan. <3<3<3

Alla var i princip lika konstiga, mysiga och sociala som jag är, fanns inga "EY YO"-douchebags vilket det kryllade av i min förra skola, utan bara en massa esteter. <3<3<3
Min kontaktlärare (mentor) var en dam med rolig humor och som var otroligt jolly och glad och min klass verkade bra! :>
Var en del ansikten jag kände igen sen tidigare, bekanta och vänners vänner som jag såg i skolan vilket gjorde att jag inte blev lika nervös. 


Det som gjorde min dag var att i kön till permesan-osten var det en kille som sa att han prenumererade (ALLTSÅ HATAR ATT SKRIVA DET ORDET.) på min och Nitz gaming-kanal och jag ba, nejmen, åhåhå, awesome! 

Skulle gärna snackat mer med honom, så du, permesankillen, OM du ser detta, hälsa på mig i skolan så har jag någon att prata spel med! 

Hur som haver, vi fick mest info, fick gå runt och titta och fick även skriva ett brev till oss själva som vi kommer att få då vi går ut trean. 

Vi fick även en guide på hur man klarar sig i kulturama och jag måste säga att den var riktigt fin, titta själva!




Notera den lilla inklippta bild av Bear Grylls nere i höger hörn...

HAHAHA



Lite av det som guiden innehöll!




Åh, alltså, så fint. <3

Ser fram emot morgondagen och fredag med! (Förutom att det är skolfoto på fredag </3)








Kommentarer
Postat av: Penelope

PRUTT, jag såg inte dig. skulle hype:a.. mehe.. ;_;

2012-08-22 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0