Det blev okej ändå!

Vilken lättnad, håret blev okej när det torkade! :3

Puh!

Har precis ätit en massa kyckling och är väldigt mätt och trött, nöjd med andra ord. c:

Ska gå och lägga mig så fort det blir lite mörkare ute!

Pratade med min käre bror vid bordet och han berättade att hans gråa cardigan är borta och som jag skrev tidigare idag så är även min gråa cardigan borta, så min slutsats blev att det finns en tjuv i mitt kvarter som smyger i tvättstugan och snor gråa cardigans. För det är ju typ den enda rimliga förklaringen? Eller? :C

Oavsett vad så är det väldigt lurigt, faktiskt. :C
Hoppas jag hittar den tills imorgon, annars </3

Kommer att fånga cardigan-tjuven och hänga ut henne/honom på min blogg! Passa dig, din usla tjuv, för Alicia kommer att hitta dig! :c

En bild till tjuven; 



AHAHAHAHA, åh, borde sova.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0