Alicia svarar!

Fråga: Hehe, jag undrar hur mycket "poäng" eller hur bra betyg man måste ha för att komma in på Kulturama?:) 
Jag undrar även hur mycket du hade? :) 

Tacksam för svar. 
Du är söt. 
Kram. 


Svar: Jag hade 240 poäng från grundskolan och fick 304 poäng på intagningstestet, med andra ord hade jag rätt bra betyg. :>
Jag tror att man behöver ha ganska bra betyg, eftersom Kulturama är en bra skola, eller ja, verkar som det iaf. :3
Foto är det ganska många som söker till så det kanske är svårare att komma in på den linjen än någon annan, jag vet inte. :>
Kolla när du väl ska söka, då brukar de berätta hur många som sökt och hur "svårt" detär att få en plats. c:

Tack föresten!















Kommentarer
Postat av: Penelope

YES, YES, YES! KOMMER GÅ I SAMMA SKOLA SOM DIG! Dock går jag i grundskolan, men ändåååååååååå! Hur awesome?! :')
komemr se dig typ varje dag.

2012-08-21 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0