Onsdag osv

Hejhej, hemskt mycket hej! 

Gick, eller ja, HALTADE till skolan idag. Hade enorm träningsvärk i mina vader, gjorde ont för varje steg jag tog. :c
Vet inte riktigt om jag ska ta det som att jag hade roligt på spelningen eller som att jag inte har några befintliga muskler. HAHA. Hursom helst var det värt det, även om jag såg lite rolig ut när jag gick som en pigvin till klassrummet..
Skoldagen var inte allt för speciell och rolig.. Som ni kanske vet, eller kanske inte vet så avskyr jag onsdagar. Vet inte varför men onsdagar är verkligen de värsta dagarna enligt mig. :c
Det som gjorde denna onsdag lite bättre var att jag tillsammans med Vendela och Lisa gick och åt lunch utanför skolan. Så enormt värt eftersom skolmaten är oätlig. Verkligen.
Var kul att sitta och snacka lite och bara ta det lugnt. c:
På Fysiken fick vi hålla på med laser för att lära oss om ljusets infallsvinklar och brännpunkt!
Laserstrålarna påminde mig enormt mycket om Dreamhack. ;_;
Var dock roligt. Hoho. c:

Appropå Dreamhack börjar det imorgon och jag kommer inte att åka. </3 *Sadface*
Menmen, behöver ju pengarna och tiden till annat. Ska faktiskt ha en rolig helg ändå! Vara i stan och småstarta jul-shoppingen lite! Är också "Japan-loppis" på/i (vet inte hur man ska säga?) Lava! Ska dit och träffa lite folk även om jag kanske inte hittar något jag vill ha, mest för skojs skull. c:

Vet inte om någon av mina bloggläsare ska dit, men om nu någon ska det så ses vi där! c:

Hursom, efter skolan mötte jag Nitz och vi gick till en liten jätte-billig mataffär i Hökarängen and guess what, de hade Froot Loops! <3<3<3
Froot loops är några av de godaste flingorna som finns och som annars brukar vara svåra att få tag på, så blev redigt nöjd när jag hittade dem! :D 

Efter att jag kom hem har jag bara städat. Var så stökigt att jag dock inte hann klart helt. ;o;

Imorgon ska jag på gymnasiemässan och plugga massor! Duktig chey!

Natti. c:

p.s, slänger in lite bilder från dagen!



Vendela och Lisa. :D 




make a gif

Är en, som ni kanske ser, rätt matglad tjej... inget fel med det! :D 



Lasern som jag var helt fashinerad av, haha. ):

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Lasern var fin. *_*

2011-11-23 @ 23:06:14
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0