Suck.

Hejhej, måste avreagera mig lite och skriva ett par saker som verkligen gör mig pissed off.

Detta inlägg riktar jag mot er som nu uppenbarligen gjort en "hatgrupp" om min kusin, Marvin, på Facebook.
Jag är inte den som brukar bry mig om folk snackar skit eller "hatar" mig, men när ni går på folk som jag bryr mig om accepterar jag det bara inte.

Att "hata" Marvin pga att han dumpade sin flickvän är ingen anledning, inte ens om han gjorde det "via sms". 
Hur han gör med sina förhållanden är bara hans ensak och angår ingen annan, visst kan man ha sina åsikter om hurtillvida det är snällt/elakt att dumpa någon via sms, men vill han inte ha tjejen spelar det väll ändå ingen större roll? För slut tar det ju i alla fall. 
Jag antar att du som nu startat denna grupp har hört hennes variant av historian som inte nödvändigtvis stämmer överens med den sanna, eftersom han inte dumpade henne pga hennes hårfärg, enbart.
Att sen efterkonstruera och fabricera rykten om att han bara bryr sig om sitt hår osv är bara patetiskt och även uppenbart att ni gör det bara för att ni är bittra. 

När ni kommenterar saker om att han är "för smal", på vilket sätt gör hans kroppsbyggnad honom till en sämre människa? På inget sätt, inte heller hur hans hår ser ut eller hur han fixar det. Ni kallar honom ytlig, så vad är det? Att gå på honom efter hur ha ser ut, det om något är ytligt. Du som har startat gruppen, det är dig jag skriver till, men eftersom jag är betydligt mer mogen än dig nämner jag inte ditt namn och hänger ut dig på samma sätt som du hänger ut Marvin. Vet du varför? För att jag inte är på samma låga nivå som du är.

Det äcklar mig hur du tror att du kan bokstavligt talat mobba folk så som du gör, för det är mobbning. Faktiskt.

Jag har känt Marvin hela mitt liv och kan berätta att allt som står i denna grupp är helt och hållet skit. Bry er inte, lyssna inte på det. Speciellt inte du Marvin. Vi som känner dig på riktigt älskar dig, stöttar dig och bryr oss. 

Allt jag har att säga till dig, skaparen av gruppen, du är ett sorgligt svin med något av den största dubbelmoral jag sett, att säga att Marvin är omogen och sen göra detta bevisar bara din brist på självrespekt och intelligens. 
Tycker du inte om Marvin, fine, inte alla måste älska honom, men ta det då med honom istället för att bete dig som det fega kräk du är och gör en grupp om det.

Vad vill du åstakomma? Vem fan tror du att du är? Är det någon som du framställer som dum genom att göra denna grupp är det bara dig själv.

Hur skulle du känna om någon försökte vända folk emot dig när du inte ens förtjänar det?

Skaffa dig ett eget jävla liv och sluta försöka förstöra andras, sluta också att lägga dig i vad andra gör för jävla val i sina egna liv, du vet inte allt, du är ett patetiskt barn som tror att du vet allt. 

Bara sluta, för din egen skull.

Och åter igen, Marvin, ta inte åt dig. 
Du är verkligen världens bästa kusin och för bra för alla det där. Finns alltid för dig och är på din sida.

Spottar på er människor som gör sånt här mot andra, bara avskyr det.
Har själv blivit utsatt för "haters" och det ända det resulterar i är att alla skrattar åt dem när de försöker komma med argument som inte ens är relevanta, som tex hur smal någon är.

/rage.



Ta inte åt dig av vad de säger. <3

Kommentarer
Postat av: Mathias V

I approve of this post.

2011-11-17 @ 20:57:43
Postat av: Elina

WORD

2011-11-17 @ 21:23:40
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet!

2011-11-17 @ 21:36:07
Postat av: ★MYMiC★

HM. HM. AGREED.

2011-11-17 @ 21:47:53
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Maaja

Ville bara säga att jag älskar din blogg #justsaying

Btw vad använder du för vinter skor? :)

2011-11-17 @ 22:02:43
URL: http://geekmaaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad fula du och Marvin är

2011-11-18 @ 13:53:45
Postat av: natali

skit bra skrivet! och Marvin är inte bara världens bästa kusin utan också världens bääästa vän!alltid lika glad och man kan inte sluta le när man är med han! Hans energi och glädje smittar av sig rättare sagt! :D btw så har du en super åzum blogg :DD

2011-11-18 @ 17:44:20
Postat av: Anonym

Fast det är ju rätt mesigt att dumpa någon via sms. Rent objektivt sett, alltså.

2011-11-19 @ 23:58:33
Postat av: Anonym

Även om det inte är fel, som du skrev. Fast det är väl bara subjektivt.



Nej, nu ska jag sluta upp med det här. Puss och palt, det var allt.

2011-11-20 @ 00:00:04
Postat av: Burythemoose

Marvin är så underbar.

Och att alla andra ska hålla på, är så jävla lågt så jag blir arg...



Jag vet inte om marvin kommer se det, men han är så jävla go den pojken, ingen får säga något annat.



- Linnea

2011-11-21 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0