Skrillex

Kom hem för inte så länge sen, så mätt, haha. 
Är jättetrött också, usch. ):
Orkar inte spela tror jag, är sjukt seg och känner att min reaktionsförmåga är otroligt låg. ):


Satt här och tänkte på att det faktiskt är mindre än en vecka kvar tills jag ska se Skrillex live!
Ska bli så grymt, längtar ihjäl mig!
Är ännu inte säkert vem jag ska gå med dock... Hoppas bara på att jag inte måste gå ensam eller så... *forever Alicia*

Sitter redan nu och peppar med några av mina favoritlåtar gjorda av Sonny!
Enjoy!
(Egentligen är jag helt kär i (i princip) alla Skrillex låtar och remixer, men kan ju inte sitta och länka alla, haha!)











Peace!

Kommentarer
Postat av: Nitz

Skirllex <3

2011-11-16 @ 02:55:26
Postat av: Evelina

ÄR SÅ AVIS SÅ JAG SKA PEPPA. FÖR DIG LIKSOM.



Håhåå. Vill också, usch på dig </3

2011-11-16 @ 13:47:21
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0