Lektion...

Hejhej!
Sitter i skolan och känner mig seg... Ska egentligen ha matte men vikarien kan inte förklara något så.. gick till en dator istället. :c
Wä.
Malin är btw fantastisk och vill ha ett tuggummi. ;))))
HAHA. Är så trött, mamma glömde att väcka mig så försov mig. ;c

Vendela sitter brevid mig och skriver/pratar på Svengelska.. låter... bra! : D

Hade även NO idag, men med samma flummiga vikarie som inte kunde förklara så jag förstod, så ritade ett släktträd istället, haha!
Fint blev det!

Snart ska jag ha spanska och sen är det lunch, soft. c:
Efter lunchen har jag bara slöjd och bild vilket ska bli grymt. c:
Ska möta Nitz efter skolan och köpa lösnaglar!
Woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0