Junkfood och spel (Y)

Hejhej!

Är så sjukt trött, verkligen. Har inte sovit speciellt mycket denna vecka och jobbat jätte hårt i skolan. Behöver vila, minst sagt! :c
Fick i alla fall bevisat för mig att arbete lönar sig, idag när jag fick mvg på min engelskatext om Dreamhack! :D
Wihooo.
Firade det med ett tuggummi... HAHAHA, hade inget annat just då, så tog ett tuggummi och ba, "Åh vad duktg jag är." </3

Vi började också med att repetera och köra igenom manuset lite smått för vinter-pjäsen i skolan! Nice! 
Jag antar att de flesta vet att jag går i en Dramaklass, eftersom jag nämnt det en hel del på min Dayviews.
Därför har vi en pjäs varje vinter/vår. c:
Har en hel del repliker att plugga in, men det ska jag inte göra nu, för snart kommer Ida hit och vi ska till McDonalds, eller som man lite fancy ibland kallar det, den "gyllende måsen" ;$
HAHA, gud så fult...
Nejmen min mamma kommer hem relativt sent och jag orkar inte laga någon mat. :c
När jag är hemma ska jag nog spela lite Bioshock och sen sova, rätt tidigt, soft!
Imorgon ska jag till min sjukgymnast för lite mer akupunktur! Hoppas verkligen inte att det gör lika ont som förra gången. Uhuhu. </3
Brukar inte göra det dock, så det går nog bra!
Kommer dock hem sent och har en jobbig dag i skolan med mest tunga och jobbiga ämnen med bland annat ett spanskaprov, så blir väll bara en kort update då! 

Mina frågor som ni har ställt här i bloggen kommer jag att besvara på fredag. :D
Ser faktiskt fram emot det, hoho. c:
Anledningnen till att det blir först då är bara en fråga om tid, att jag inte hinner. :c

Ha en trevlig kväll!
Peace!








Kommentarer
Postat av: MermaidMe @

2011-11-15 @ 19:29:40
Postat av: MermaidMe@BDB

den gyllene måsen XD

Vi kallar det för "det gyllene M:et"

2011-11-15 @ 19:31:06
Postat av: Sam ~ *

Yaay grattis! 8D

Haha tuggummi, vad fint. x)

2011-11-16 @ 19:28:22
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0