Julklappar och tips

Tänkte lite snabbt visa vad jag köpte idag!

Köpte som sagt var julklappar och vill ju inte avslöja dem, så ja, haha. c:
Är riktigt dålig på att hålla just dessa hemligheter, andra hemligheter som mina vänner berättar för mig avslöjar jag aldrig, men vad jag köpt till andra i julklapp, det är bara helt hopplöst, de flesta får veta flera veckor innan julafton, HAHA.



HAHA, okej, okej var faktiskt duktig som inte laddade upp orginalbilden, fast jag ville! Kan ladda upp orginalbilden efter jul, typ. c:


Passade på att köpa ett par saker jag behövde också! En foundation och en ny hårspray. c:
Brukar ha den lila flaskan men hittade dem inte så fick bli den rosa som är rätt bra den med. c:

För er som undrar vilket smink jag använder, min foundation (stavas?) är Dream matte mousse från maybelline, nyansen heter Ivory. c:
Kan rekomendera den eftersom den täcker så bra! 
Hehe perfekt för oss som inte är naturliga skönheter, som jag! : D Nejdå, men den är faktiskt bra. c:




Töjningen, en 3mm spiral. Inget speciellt. c:








Kommentarer
Postat av: Ida

sjukt fin blogg :3

hur gör du dina naglar förresten? :)

2011-11-30 @ 20:30:36
URL: http://idadencoola.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAH ORKAR INTE

TRODDE DET STOD JULKLAPPAR OCH TITS

JAGBA OHDETTA BLIR INTRESSANT ;););)

NEJMEN ALLTSÅ AHAHAHHAAHHAHA

2011-12-01 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0