Japan-loppis!

Hejhej! c:

Har spenderat hela kvällen med Nitz och Adventure Time, heh. c:
Vi har tjockat md nachos och cola, nice!
Är sjukt törstig och borde sova snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon!
Ska nämligen möta Lollo och Michelle vid tåget i rätt tid. Vi ska till japan-loppisen i kulturhuset. c:
Sofia ska också med, kommer bli kul! 
Nitz kan tyvärr inte följa med även om jag gärna hade velat det eftersom han ska fira en släkting som fyller år :c
Tar med kameran imorgon också, så jag kan fota. Bilderna kommer upp på bloggen sen! c:

På söndag blir det till att hitta julklappar. c: Har dock en rätt liten budget så kommer minst sagt bli en utmaning. Suck. :c 
Ahja! Klarar det nog om jag inte köper så mycket annat imorgon :C

Peace!


online gif creator


Kommentarer
Postat av: michelle

hihih, kommer bli grymt kul! c: <3

2011-11-26 @ 06:15:32
URL: http://ichikokoro.blogg.se/
Postat av: Alicia

haha, stod bakom dig i kön! <3

2011-11-26 @ 18:57:49
URL: http://myplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0