Japan-loppis

Hej! :D 

Har haft en jättefin dag i stan med Lollo, Sofia, Ellen och Michelle. c: 
Vi gick på jpanloppisen och åt på donken, sen gick vi runt i affärer och snackade. Var väldigt nice!
Stötte på min (som hon själv kallade sig) "Min största stalker" haha! :D 
Nejmen, en av mina bloggläsare! Hon var jättetrevlig. c:

Vi fick köa i ca 1 och en halv timma för att komma in på Loppisen, det var iskallt, är rädd att jag börjat bli sjuk pga det, har ont i halsen osv. :c 
Hade egentligen inte råd med att köpa en massa saker där, så gjorde det inte heller. c: 
Köpte ett 10 pack lösögonfransar dock, eftersom mina 120 par börjat ta slut... haha!

Köpte en liten 2mm töjning också, fast på en annan affär. Så liten och gullig, verkligen. c:

Stötte även på Natasha, Camilla och min andra bloggläsare, Vanessa, som hälsade på mig på gymnasiemässan! 

Nitz åkte hem imorse men kom hit nu ikväll så han ska sova här tills imorgon då jag och Sofia ska shoppa julklappar!

Har inte något direkt mer att skriva så laddar upp lite bilder från idag istället!



Väl inne på japan-loppisen var det mycket folk..



Michelle, Lollo, Sofia, jag och Elle, min "största stalker", haha! <3



Jag och Elle. c:



Lösögonfransarna! Fina va? :D



Sofia, jag och Ellen inne på H&M. : )



Snygga b-rudar på Donken. ;$ Lollo, Michelle och jag (Y)



Min pyttelilla töjning! 2mm tjock. c: 





Mina sötisar innan de åkte hem. <3



Natasha som inte ville vara med på bild :c



^
datt face </3
köpte ett kanderat äpple! omnom! c:





Kommentarer
Postat av: michelle

HAHAHAHAHHAHAHA DÖR, MIN LUGGGGGGGGGGGGG.

saknar dig redan söt :(

2011-11-26 @ 21:31:22
URL: http://ichikokoro.blogg.se/
Postat av: Nelly

Haha I were there and stalking you ;) tills get att man kom in oct börja lets after saker .. synd att get inte fans så mycket :/<3

2011-11-26 @ 22:34:59
URL: http://pastelfactory.blogg.se/
Postat av: Amanderp

Hatar kanderade äpplen ): de e typ som att äpplet biter sönder mina tänder D:

2011-11-26 @ 22:55:21
Postat av: Mandaaa

Använder dom fransarna ! Skit fina e dom, önska man kunde träffa dig och lära känna dig bättre <3



// Nutella <3

2011-11-26 @ 23:35:49
Postat av: Hedda

VAR DU DÄR?

JAG SÅG DIG INTE <////3

2011-11-26 @ 23:56:08
URL: http://komplicerad.blogg.se/
Postat av: Marre

Såg dig (ノ◕ヮ◕)ノ *:・゚✧

2011-11-27 @ 14:06:00
Postat av: Sam ~ *

Verkar mysigt. :3

2011-11-28 @ 18:52:29
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag och min kompis var där och såg dig, men vi vågade inte säga hej... (;w;)

2011-11-29 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0