Hola Hola Compadres

Hola!
Kunde inte svara på era frågor igår eftersom jag är hos Nitz och hans internet valde att lägga av! Men nu funkar det igen, som tur är. <:
Var med mami hos bup igår, fick göra test och fylla i formulär angående mina diagnoser. Fick också lära mig avslappningsövnigar och hur jag ska andas rätt, vilket jag inte annars gör. :c
Fick finaste morgonrocken med hästar på av mamma, HAHA, så enormt mysig också.
När jag kom hem ringde mammas doktor och sa att hon genast behövde åka till akuten för tester och sånt, så åt med Nitz på Donken. <3
Var mys, en redigt romantisk miljö var det allt! Haha!
Har varit hos Nitz hela helgen och vi har bakat, sovit, snart ska vi spela också tihi.
Köpte en massa energidryck, chips och sånt när vi handlande.
Tjockade med nachos också, jättegott. c:
Var ett litet barn i affären som ba "Mamma? Om vi inte har några pengar på kontot, är vi fattiga då? :C"
AWWWw.
Nitz och jag bakade världens godaste chokladcupcakes! Bilder kommer. c:
Fick även saker till håret som jag tänkte skriva lite mer om sen när jag testat dem! Ska också ta och svara på era frågor nu i ett nytt inlägg!
Peace!
Hola!
Kunde inte svara på era frågor igår eftersom jag är hos Nitz och hans internet valde att lägga av! Men nu funkar det igen, som tur är. <:
Var med mami hos bup igår, fick göra test och fylla i formulär angående mina diagnoser. Fick också lära mig avslappningsövnigar och hur jag ska andas rätt, vilket jag inte annars gör. :c

Fick finaste morgonrocken med hästar på av mamma, HAHA, så enormt mysig också.
När jag kom hem ringde mammas doktor och sa att hon genast behövde åka till akuten för tester och sånt, så åt med Nitz på Donken. <3
Var mys, en redigt romantisk miljö var det allt! Haha!
Har varit hos Nitz hela helgen och vi har bakat, sovit, snart ska vi spela också tihi.
Köpte en massa energidryck, chips och sånt när vi handlande.
Tjockade med nachos också, jättegott. c:
Var ett litet barn i affären som ba "Mamma? Om vi inte har några pengar på kontot, är vi fattiga då? :C"
AWWWw.
Nitz och jag bakade världens godaste chokladcupcakes! Bilder kommer. c:
Fick även saker till håret som jag tänkte skriva lite mer om sen när jag testat dem! Ska också ta och svara på era frågor nu i ett nytt inlägg!
Peace!





HAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: ceci

ohai, har provat det där leave in-cerumet till vänster på bilden, det är asbra!

2011-11-19 @ 23:26:18
URL: http://molntuss.devote.se
Postat av: Anonym

Jag tycker inte om hästar. De är väldigt lömska djur och det är inte okej.



Att de inte är okej är förövrigt -helt- objektivt.

2011-11-19 @ 23:49:46
Postat av: Sam ~ *

Vad mysigt. :D

Gullig morgonrock, hoho.

2011-11-20 @ 15:25:04
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Maja xD

Asso,Asso,Asso! e så jävla avis på dig :C så jävla fin!<3

2011-11-24 @ 15:15:01
URL: http://http://cooloorworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0