Gymnasiemässan

Hej!

Började dagen med att göra mig i ordning och fixa gåret, lite anorlunda, om man jämför med hur jag brukar ha det (bild kommer sen). c:
Ville ha lite omväxling och prövade mig fram till en lite lurig frisyr. Hehe. c:

Det första jag och min klass gjorde idag var att åka till Stockholms Gymnasiemässa! 
Det var roligt och minst sagt förvirrande med alla skolor och människor. ;o;"
Blev helt lost och fick med mig ett hav med papper hem också, haha!

När jag gick runt där med Vendela och kollade på Fryshusets gymnasium började vi prata med en jätte-trevlig tjej som var elev på skolan. När vi hade pratat ett litet tag sa hon att hon bevakar mig på Dayviews! Haha! Gissa om jag blev förvånad! Och glad såklart! Tycker att det är jätteroligt när folk som känner igen mig faktiskt vågar hälsa. c:

Jag och Vendela gick vidare och jag tänkte något i stil med "haha, det där var säkert bara ett sammanträffande eller typ en slump, händer nog inte igen" så går jag förbi en tjej som utbrister något i stil med "Är det inte du som är Alicia? :3" varpå jag svarade "ja? c:"

Tydligen var (är) hon en av mina bloggläsare! Blev helt paff och visste inte riktigt hur jag skulle reagera eftersom jag var så virrig så jag klappade henne på axeln och ba; "Ja men vad roligt! Vad gulligt! :D Hej!" 
Hade gärna snackat lite längre med henne men var som sagt helt lost och lite stressad när jag irrade runt. :c

Det är just sånt här som gör att jag vill blogga, feed back! ;u;
Blir så glad av just sånna här saker! c: 
Made my day, totally!
Vill passa på och göra lite reklam för bloggläsaren som hälsade på mig! Vanessa heter hon och hon har faktiskt en egen blogg som jag kan rekomendera! Läste den själv för första gången idag och tycker att ni också borde det!

http://thuxie.blogg.se
<--- där! c:

Resten av dagen var rätt vanlig och jag ska också avsluta den som vanligt. Jag ska duscha och sen plugga innan jag somnar. c:
Imorgon kommer Nitz hit och i helgen blir det fullt upp! Yesyes!

Bara LITE av allt man fick på mässan, haha!




Kommentarer
Postat av: Vikz

Såg dig också idag på mässan, men tyckte de verka lame o gå fram o säga hej :((



Bevakar dig på bdb o måste tillägga ja gillar allt du skriver!

2011-11-24 @ 19:07:33
Postat av: Sam ~ *

Jobbigt med massa papper. Dx Fint att folk kommer fram och hälsar, hoho. Jag skulle gå fram och peta på dig om jag såg dig någon gång. c:

2011-11-24 @ 20:09:57
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Aw blev typ fett glad nu :D Hade gärnat vilja prata mer med dig också ^^Haha jo det märktes lite att du var stressad,men så är det på mässor :DD

Thanks för länken också,länkade din också på min bloggsom du nog sett 8D<3

2011-11-24 @ 21:39:26
URL: http://thuxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0