Godmorgon!

Hej mina kära läsare!

Vaknade för kanske en timma sedan och ligger fortfarande i sängen med Nitz. c:
Skulle egentligen åkt till stan idag med Sofia för att köpa julklappar men hon behöve plugga så vi tar det någon annan dag istället. c:
Är ganska nöjd med det för har ont i halsen och är trött, håller typ på att bli sjuk, så känns skönt att mest sitta inne denna regniga dag! c:

Mamma är just nu och handlar pizza åt mig och Nitz, så snäll som hon är. c:
Eftersom planerna om stan blev inställda ska jag spela istället. Ska dra fram alla mina gamla Zelda-spel och ha en speldag. Sooooft!

Appropå Zelda, kollade runt lite igår och hittade detta: 



DEN FINASTE KONSOLLEN JAG SETT. Helt seriöst, är inte detta den ultimata typ drömmen för ett Zelda-fan? 
Det går att köpa i ett pack så man får med Zelda Ocarina of time till. 
Tyvärr kostar det en del, typ mellan 2-3 tusen (2200:- på games hemsida) kan tänka mig att den finns billigare på andra ställen för den som orkar leta. c: 
Jag har inte råd. </3
Är snart jul men ja, har ju redan fått en dator i för tidig julklapp av pappa så kommer nog inte bli så mycket julkappr för min del. :c

Något annat som nyss kommit ut är Zelda-spelet till Wii! Skyward sword!




Omg... jag hatar att allt man vill ha ska komma på en gång! Speciellt under den tid som jag inte har några pengar alls, wäääh, panik, watt to do? ;_;

Är grymt sugen på detta spel också eftersom bland annat Skrillex har gjort musik till det och för att det rent generellt verkar rätt nice!

Syndicate



Okej, förlåt för mitt tjat om spel men ja, kunde inte låta bli att skriva lite... skulle dock kunnat skriva typ 100 gånger mer om alla spel jag älskar, men vill inte tråka ut er helt och göra min blogg till en spel-blogg. ;o;









Kommentarer
Postat av: Anonym

MW3 och Sims 3<333<3<333333

2011-11-27 @ 21:18:29
URL: http://omgwtfgameb0y.tumblr.com/
Postat av: Olivia

Kingdom Hearts! c:

2011-11-27 @ 21:51:08
URL: http://anchovii.tumblr.com
Postat av: Nitz

Skyrim, Mw3, Bf3. the usual you know. ;3

2011-11-28 @ 00:41:00
Postat av: MermaidMe@DV

Jag spelar massa spel!

Mitt favoritspel just nu är Zelda Twilight Princess ^^

2011-11-30 @ 10:30:03
Postat av: Megusta

För många :/ mestadels hon, skyrim, fallout 2 och bloodline champions :DDD

2011-11-30 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0