God "morgon"!

Wooop!
Sitter här med Nitz och väntar på att vår frukost (djupfryst tacky mozarella-pizza) ska bli klar. c:
Kunde inte gå till skolan idag, så fick stanna hemma. :c
Bokstavligt talat, kunde inte gå.. Kunde inte ens resa mig upp eftersom jag har så ont i hela kroppen efter konserten igår. 
DET VAR SÅ SJUKT BRA. ORKAR INTE.
Vaknade och gick så småningom upp och handlade en pizza eftersom min sjuka kompis Ida ville ha sällskap i affären c:
Så snäll är jag! haha, nejmen. c:

Tänkte uppdatera bloggen igår men hann inte eftersom jag åkte och började köa runt 16.00. c:
Ska göra ett helt inlägg med bilder och allt från konserten senare idag när jag har pluggat lite!

Nu blir det hälso-frukost!

peace!



Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Usch då. </3 Men bra att du hade kul! :D

åh, såndär dricka är god!

2011-11-22 @ 15:58:08
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Frida

corny är sjukkkt gott!!! :D <3

2011-11-22 @ 17:15:17
Postat av: Kenny Starshine

Kryyaa !

2011-11-22 @ 17:44:09
URL: http://freakinchaos.devote.se
Postat av: Mississippi

Asså c: du är så snyyyygg c:c:c:

2011-11-22 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0