Fail :c

Hejsan!

Kom hem nyss och ska sätta mig och plugga som en galning.
Trodde inte att jag skulle behöva plugga så mycket eftersom jag hade planerat alla läxor perfekt osv, men så fick jag tillbaka mitt Kemiprov idag och guess what, IG. :c
Har så enormt svårt för kemi, det bara fastnar inte i mitt huvud! Suck, jag försökte verkligen men så blev det sådär ändå, hälleflundra. ;c

Dock lyckades jag få Mvg, vg och vg+ på mina so-frågor och G på ett sjuuuukt svårt spanskaprov jag trodde att jag aldrig skulle klara (ärligt talat, jag hade nog bara tur...)

Är på rätt dåligt humör idag rent generellt, faktiskt, är trött och stressad, hoppas att alla mina läsare har haft en bättre dag än jag har. :c


Har trillar in lite nya frågor som jag ska svara på sen när jag har pluggat klart!

Imorgon har jag sovmorgon och nästan bara svenska, vilket är rätt skönt. c:
Har inget speciellt att skriva om eftersom det faktiskt inte händer så mycket mer än att jag pluggar just nu, tyvärr. :c

Nej, nu ska jag plugga! Faktiskt!

Så sjukt många prov osv...



^
Datt feeling...



Kommentarer
Postat av: Amanda

Prov suger, speciellt Kemi. Hade astur och fick G i slutbetyg i det, men jag verkligen suger. Kemi är svårt.

Synd med tråkig dag - ha en bättre imorgon :)

2011-11-28 @ 18:42:26
URL: http://pinklikepiglet.webblogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Usch, kemi är så tråkigt. Hade också ganska svårt för det. ._. Men bra att du försöker i alla fall. <3

2011-11-28 @ 18:48:40
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0