Durp!

Är på helt okej humör idag, faktiskt! Har än så länge inte fått några jobbiga tankar osv, som jag annars ofta får utan är över det hela ganska nöjd!
Har haft hemkunskap där jag jobbade bra och jag och Vendela gjorde en awesome pasta. <:
Kände mig produktiv också eftersom jag jobbade på en massa både på svenskan och so:n! Fick också alla rätt på so-läxförhöret, wooooop!
Jag ska äta middag nu och sen rita lite eftersom jag antagligen missar bildlektionen imorgon pga BUP. :< 
Gillar dock att rita och har kommit på ett motiv, så värre kunde det ju ha varit! Ritar inte sådär överdrivet bra, men har ändå mvg i bild, fattar inte hur? :C

Mamma lyssnade på mig och köpte hem sushi till middag och min omtänksamme storebror köpte med sig en monster åt mig! Passar bra eftersom jag är grymt trött! c:
Imorgon ska jag som sagt var hinna med en massa saker, men en del roliga saker också, som att jag ska till Nitz. :3
Min lila halsduk luktar som honom, åhåhå.

Gjorde en vacker liten gif av hur otroligt kreativa jag och Ture är på mattelektionerna! Vore kanske bättre om vi la ner vår tid och kreativitet på att räkna istället... men, men!


online gif maker


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Bra att du är på okej humör iaf. :3

Rita är kul när det går bra, haha.

2011-11-17 @ 21:11:34
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0