♥ Cupcakes ♥

Hejhej! 
Vaknade för nån timma sen och har inte ännu gjort med än att måla naglarna och äta en av mina och Nitz fabulösa cupcakes! c: 
När jag säger fabulösa menar jag det verkligen.
Chokladmuffins med chokladbitar i, toppade med choklasfrosting och strössel!
Kanske inte det nyttigaste man kan äta men heltklart något av det godaste, tihi. c:

Denna regniga dag ska jag spendera först här hemma hos Nitz och sen ska jag åka hem. c:
Vad jag ska göra hemma vet jag inte riktigt, men kommer väll hem relativt sent så kommer säkert bara somna eller spela lite. Eller kolla på Adventure Time. c:
Måste skriva ut min Skrillex-biljett också! För imorgon gäller det! SKRILLEX <3<3<3
Är trott eller ej inte så peppad som jag var när jag fick biljetten, men det är nog bara för jag är så seg och inte riktigt har förstått att jag faktiskt ska dit imorgon. :c

Är också skola imorgon, wäää. Vill inte. Vi ska ha jobbigaste saken på spanskan och visa upp en film vi har gjort inför hela klassen, the thing is, vår suger verkligen. </3
Jaja. Det löser sig!

Här är lite bilder från igår! 








Spillde ut strössel på golvet, haha. <//3




(Och som ett svar på frågan jag fick igår, om vart jag köpt mina baseball-knä-strumpor, det är de här som jag har  http://store.americanapparel.net/rsaskw.html?cid=202)




Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Awezome med Skrillex. :D Era cupcakes låter goda, hoho!

2011-11-20 @ 15:58:50
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Tova

Jag vill också ha Cupcakes...fml :C

2011-11-22 @ 13:25:08
URL: http://YoghurtLover.deviantart.com
Postat av: Kimberly :3

Hej Alicia! (skriver Fröken Random som om hon kände dig...)

Får jag vara lite jobbig och be dig lägga ut receptet till era cupcakes? Ser så sjukt goda ut! :)

2011-11-22 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0