Alicia Svarar!

Här kommer svaren på frågorna ni ställde. 

Fråga;

"Btw vad använder du för vinter skor? :)"

Svar:

Jag har varje år olika vinterskor. Har haft alla möjliga skor, faktisk, sålänge de är varma och sköna. c:
Detta år använder jag ;


Reiker-skor



Shepard-skor




Älskar dem. ;_;

Fråga; "Vilka personer vet allt om dig? Vilka är dina närmaste kompisar? Vilka kan du lita på till hundra procent?

c:"

Svar: Jag har, tyvärr, väldigt svårt att lita på andra människor helt. Även om jag tycker om dem jättemycket osv så finns det alltid en viss oro att de ska "överge" mig. :c 
Låter så sorgligt men förstår inte vad människor ser för positivt med mig, därför har jag svårt att lite på andra. :C
De jag litar på till HUNDRA % är mina närmsta vänner som jag känt i ett flertal år. Tex Ida, Elin, Marvin, Felicia, Sofia och min pojkvän Nitz, det är också dem som vet i princip allt om mig. c:
Det finns andra som jag också litar på men inte på samma sätt om ni förstår, liksom, förstår inte vad de gillar med mig. :C


Fråga: "kan du göra en sminkvideo?
eller en frågestund.
eller rita mig :)
välj något av det om du vill c:
peace /becca ♥"

Svar: Tyvärr är jag inte så teknisk och inte heller bra på att fixa filmer eftersom jag bara har super-dåliga movie-maker LIGHT... Men när jag är hos min fina kamera-man, Felicia, så kanske jag kan det!
En frågestund har jag just nu, eller ja, konstant, det är bara att fråga vad man vill! :D
Men visst, kan börja ha frågestunder då och då. <:
Owh, tyvärr kommer jag inte att rita av dig, då kommer en massor andra människor att komma och fråga efter det. Så bra är jag inte på att rita heller, för den delen. :c


Fråga: "vilken plattång använder du, eller har du så platt hår på riktigt? c:"
Svar: Min plattång är röd och av märket OBH-nordica, inget speciellt, men den är bra! Går att justra värmen på den osv, höhö. c:
Mitt hår är inte så rakt som i filmen i verkligheten, när det inte är plattat. Har lite vågigt hår, med lite självfall ut liksom! Typ... som ... "Jesus". inte lockigt liksom... men ah, HAHA.


Skämt o sido, plattar det varje dag. c:

Är denna plattång jag använder;
Fråga: "Kan inte du göra en sminkvideo?
Du är sååå sööt :3 <3"

Svar:
Jag ska försöka att göra det någon gång, när jag har samlat mod till det och år lite hjälp av någon med ett bättre film-bearbetnings-program. c:
Tack så mycket btw! c: <3


Hoppas att ni fick svar på det ni undrade över! 
Peace!




Btw vad använder du för vinter skor? :)

Kommentarer
Postat av: EbbaBox

Alicia... flickan med Jesus-håret. <3

2011-11-21 @ 00:54:07
URL: http://dayviews.com/EbbaBox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0