Adventure time!

Woop!

Är sjukt trött (som vanligt med andra ord). :C 
Var till och med så trött att jag inte kunde gå till sjukgymnasten idag, hade ont i huvudet också. :c
Istället träffade jag Nitz, som nu sitter här brevid mig och typ försöker käka upp min axel. <:
Båda är jätte hungriga... det låter nästan som om det åskar eftersom min mage kurrar så högt. </3

Hade spanskaprov idag! Fail som jag är kunde jag ingenting, eller ah, "NADA" ;)))))
HAHA. Orkar inte att jag faktiskt skrattade åt det där... men skyller som sagt var på att jag är trött! Sen råkade jag sticka mig i fingret också, mys! Med min blyertspenna, gör ont i tummen nu. <//3

Så skönt att jag knappt har läxor denna vecka! Får så sjukt mycket tid till annat och insåg igår hur mycket tid som går åt bara pga läxor... uh, sjukt. Dock har jag en text att maila min hemkunskapslärare, men inte mer än det, eftersom jag redan gjort mina matteläxor!
Imorgon blir det en lång dag med hemkunskap och på fredag ska jag till skolan, BUP och sen hem till Nitz (där jag ska vara hela helgen) men innan det ska vi på bio! Ser fram emot det!

Ska också svara på frågorna då, så har ni fler, passa på att ställa dem innan fredag!

Tänkte ha en liten frågestund då och då, kanske en gång varannan månad, då ni kan ställa i princip vilka frågor som helst!

En liten bild på mig och min mustach-beprydda gentleman till pojkvän!





Kommentarer
Postat av: Festis

Vilka personer vet allt om dig? Vilka är dina närmaste kompisar? Vilka kan du lita på till hundra procent?

c:

2011-11-16 @ 19:22:10
Postat av: Sam ~ *

Usch prov. :c

2011-11-16 @ 19:30:27
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0