wooop!

Hej!

Nu är hela kylen och fysen överfull med mat igen, nice! Fick vitamin well, balsam, honungsduschkräm och schampo så är nöjd!
Marvin och jag kutade runt på Willy's med party-hattar på huvudet och lekte enhörningar, lol.
Vi kom även fram till att vi ska färga håret och köpa en varsin ukulele efter julen! Det är liksom vårt nyårslöfte, att lära oss spela ukulele!


När vi åkte hem hittade vi coolaste hotellet, eller ja, ett vanligt hotell faktiskt, men de hade gjort en ascool sak med belysningen.... titta själva!






Mina naglar jag gjorde igår:
















Kommentarer
Postat av: Tea

heii jättefinblogg c:

men jag undrar bara hur du har lagt in hjärtan i kommentarer -länken? blir väldigt tacksam för svar!!

2011-12-23 @ 02:38:46
URL: http://nafsdraken.blogg.se/
Postat av: Linnéa Christensen<3

Snygga naglar <3 ^^ c:

2011-12-23 @ 22:57:21
URL: http://uniicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0