Woooook och spel<3

God kväll allesammans! c: 
Vet att det kanske är lite "sent" att blogga nu men ja, ibland blir det så, har liksom haft en grymt hektisk dag. Hade bara tre lektioner och efter det drog hela klassen till maxim och kollade på Charles Dickens "a christmas carol", den var faktiskt bra. c: Och på engelska! 
Efter pjäsen åkta jag hem och packade innan jag drog till Fälé c: Nomis, hon och jag lagade woook, den blev god, fast rätt stark! Nomis fick hacka alla sakerna till den eftersom han är bra på sånt och går typ hotel-restaurang-linjen. c:

Fick en julklapp av Fälé också! En dreamhack-tröja! Tänkte köpa en på dhs11 men glömde det så hon hade köpt en till mig nu i vinter, så snäll. ;_; Ville verkligen ha en så vart tjockt glad. c:

Efter maten så satt vi och flummade och pratade i princip tills nyss när Nomis mamma hämtade honom. c:
Imorgon kommer en video till bloggen som jag skriver mer om i nästa inlägg! 
Vi ska provsmaka en dricka som verkar ganska ... speciell. c:

Lite bilder från idag!



Fälé med min julklapp! 



Present-öppning! (snyggt hårband ;))



Tröjan <3



En av Fälés 7 katter <3



Maten <3



Söt <3



Drickan.... mer info kommer om den imorgon!






Kommentarer
Postat av: Nora

Det ser ut som en god drick C:.Och du gav mig en ide till midag! 8)

2011-12-10 @ 12:16:02
URL: http://rainbowpoop.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Mysigt. :3

2011-12-11 @ 18:04:32
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0