Uppesittar-kvällen

God kväll!

Idag är det som alla vet dagen före julafton och därmed uppesittarkvällen!
Min kväll/natt kommer att spenderas antingen framför datorn eller TV:n c:
Orkade inte gå och umgås med släkten idag eftersom vädret var piss och jag var trött, men vi kommer ändå att ses imorgon och iövermorgon, så, ja, ingen större skada skedd. c:

Nitz stannade längre än planerat, vilket dock var nice eftersom jag annars skulle varit ensam hemma ännu längre (mamma var hos min moster). 

Imorgon blir det antagligen inte så mycket bloggande eftersom jag åker ut till Äppelviken runt 13:30 och inte kommer hem förens dagen därpå. :c
Däremot laddar jag kameran och tar med den, så på juldagen kan ni se fram emot en hel del bilder på mina julklappar och från min julafton! hoho. c:

Har i min 8 mm tunnel nu, den är så fin! Lite creepy dock att man kan se igenom mitt öra... hm!

Nu ska jag slå in ett par julklappar innan jag spelar eller kollar på tv!

God jul!





(hade ingen luva så fick rita till en lite tjusigt!)










Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

God jul i efterskott. :3

2011-12-29 @ 00:13:49
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0