Tisdag

Hejsan! 
Har gått runt hela dagen och trott att det har varit onsdag, nästan så jag råkade skriva "onsdag" som rubrik istället för Tisdag. :c Illa :c

Har haft en enormt vanlig dag och inget speciellt har hänt, har haft drama och svenska typ hela dagen. c:
Gick som vanligt till konsum med Vendela och åt min onyttiga lunch som bestod av typ en risifrutti, en fralla och pucko. :c  Men ja, måste ju äta NÅGOT till lunch och hinner ju inte äta tex sushi varje dag, haha. :c

Hade en väldigt sur vikarie på so-lektionen också, hon verkade inte tycka om mig alls... kanske var hon som gjorde den nya tråden om mig på emochan? HAHA.

Satte i en 4mm spiral i örat nyss också! Har fått låna typ tre töjningar av Sofia, 4, 5 och 6 mm så jag ska slippaköpa nya hela tiden! Jätte snällt! c:

Har precis ätit middag och duschat så ska färga håret nu, dock i samma färg som jag redan har, svart. c: 
Ska bara färga min blonda lilla utväxt som jag stör mig på, haha. c:

Juste! I helgen kommer jag åka till Fälé och en överraskning kommer hamna på bloggen. <:
Inget som är suuuper-speciellt, men lite roligt för er läsare kanske! c:

Såhär såg mitt hår ut idag, en sned, låg toffs. c: Är skönt att ha håret så, faktiskt, mest därför jah har det. c:

Imorgon blir det till att träffa Nitz! c:










Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Sushi. :c

Vad fint, hoho.

2011-12-06 @ 20:03:02
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett fin bild på dej. <3

2011-12-07 @ 19:34:49
Postat av: Anonym

hallåja! vart har du köpt tröjan? <:

2011-12-08 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0