Sunday

Hejsan! c:

Sitter här i soffan och målar naglarna, hehe. c:
Borde egentligen plugga och ska faktiskt göra det snart eftersom jag ha omprov i kemi imorgon. :c

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade hos Fälé, gjorde mig i ordning och sen drog jag hem. c:
Missade bussen preciiiis när jag kom till farsta strand så fick stå ute och frysa i 30 min. :C
Alltid segt när sånt händer, men ringde Nitz och pratade med honom sålänge, så det kändes som om det gick snabbare. c:

Gjorde en videoblogg igår där ja svarar på mina bloggfrågor! Videon kommer upp på bloggen snart. c:

Ska ta min Rockstar nu och börja plugga! 

Har förresten blivit beroende av ett iPhone-spel!

Sea stars!

Man är en liten delfin som ska samla pengar så man kan köpa nya karaktärer osv. c:
Är askul, haha! 
Vill ha den regnbågsfärgade Narhwale:N! Men den kostar typ... 800.000:- i spelet, vilket betyder att man måste spela jättelänge för att få den. :c
Suck. 





















Kommentarer
Postat av: Jex

AUFAN! Temple run är så.. ♥♥♥

2011-12-11 @ 19:07:24
Postat av: LAIMA LAITINEN ~

Jag är helt klart beroende av FatBooth. :c

2011-12-11 @ 19:07:42
URL: http://smashed.blogg.se/
Postat av: nelly

HAHAHA , ja spelar också seastar det är typ fett kul!, ja är den rosa med rosett fett söt!

2011-12-11 @ 21:54:46
Postat av: kajru wifu

nooo alixxi chan du skulle inte visat dem min & nomis app jag menar..EVERY "MINI ALIXXI" GONNA PLAY IT NOOOW <//////3

2011-12-11 @ 22:34:32
Postat av: Anonym

TEMPLE RUN~

2011-12-12 @ 16:51:22
Postat av: Lolita<3

Du vet texten: Är du beroende av någon app?

Vad heter typsnittet? <3 :D



MVH Lolita :3

2011-12-14 @ 01:03:15
URL: http://justlilly.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha, jag är också fett beroende av den appen. Kan nt sluta spela typ c':

2011-12-16 @ 00:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0