Suck :C

Såg nyss att texten på mitt förra inlägg blev helt fel och att jag glömde att nämna en del saker! 

(sorry om förra inlägget är jobbigt att läsa pga texttypsnittet och storleken men kan inte ordna det nu. </3)

Var på väg in till t-centralen för lite jul-shopping idag, när tunnelbanan stannade vis Skanstull såg jag några tjejer som stod och kollade och fotade in i tunnelbanan där jag satt. 
I was like, "De fotar säkert sin kompis som sitter där borta" tills jag insåg att jag att i princip hel ensam och kollade på dem med världens "va? .o.*" blick. 
Det var tydligen ett par av mina bloggläsare som sett mig och tjejen ville ta en bild för att visa sid kompis (som tydligen tycker om min blogg ganska mycket) att det var jag som satt där på tunnelbanan! haha! Så gulligt! c:

Sånt här som gör att jag tycker det är så roligt att blogga, all feedback och alla läsare. c:

Ville bara berätta om detta och visa en bild som Matilda i min klass hade ritat åt mig!
Bilden föreställer mig med några av mina olika frisyrer samt den frisyr jag funderar på att skaffa.







P.s för er som frågat: Alla "fan-bilder" jag får från och med NU hamnar på bloggen med en länk till din blogg under, som tack! Så har du ritat en bild av mig eller bara helt enkelt vill ha en länk på min blogg, gör en fanbild som du mailar till min blogg-mail! Har ca 30 "fanbilder" som finns på min bilddagbok men inte på bloggen, vet du att du gjort en av dessa så maila dem till mig och uppge namn eller blogg-länk så kommer de att hamna på bloggen sen! Annars gör jag inte länkbyten alls förutom till nära vänner eller bloggar som jag sjäv tycker väldigt mycket om. c:

[email protected]!  <--- bloggmail!




Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Vad gulligt, haha. c:

2011-12-06 @ 11:38:21
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha förlåt igen för det ;3 Vi var så töntiga ;__; hahah :C

2011-12-06 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0