Sovmorgon? Nej, matteprov!

Hejsan mina vänner! c:

Är ganska nöjd eftersom jag har omprovet i matte avklarat nu, bara hoppas på att det är rätt också! Eller ja, att jag blir godkänd kort sagt. :C

Var någon i min skola som fick den geniala idéen att släppa en stinkbomb i korridorerna, mums! Gick där och ba, aaah, luktar lite som en äng med en massa blommor på, som nybakta bullar och rena lakan! Usch nej, fick andas genom halsduken hela dagen typ. Aja, annars har jag haft en rätt bra dag! 

Hade den roligaste hemkunskapslektionen ever, HAHA, skrattade så mycket. ;_;
Eftersom alla åttor i min klass (går i en åldersblandad klass) var borta så var vi bara 8 elever och en lärare i min hk-grupp, vi bakade lussebullar och började mitt i allt prata med dialekter och driva, till och med min lärare, HAHA. Mina skulle sett ut som "Jake the dog" ur adventure time, men ja, såklart blev de inte lika fina som jag ville, haha!




I slutet av lektionen fick jag reda på att jag har VG i hemkunskap och att jag kan göra det betyget till ett MVG om det skulle vara så att jag vill ha det, nästa termin. c:

Var hos skol-läkaren också och kollade min rygg, tydligen har min rugg blivit rakare och jag kommer antagligen inte att bli längre än vad jag är nu, dvs 177.5 cm lång!  Yes, är en lång chey! De flesta tror jag är kort, men nope. c:

Snart ska jag ta ett varmt bad, måla naglarna och plugga kemi innan jag somnar, är riiiktigt trött efter en 08:15-15:40 dag i skolan. :c

P.s, vet att min blogg kanske inte är så rolig atm men när jag har tid på jullovet kommer den att bli betydligt roligare! c:






Kommentarer
Postat av: Iida

Lussehundar. istället för lussekatter x3

2011-12-08 @ 18:57:55
URL: http://iidakawaii.blogg.se/
Postat av: Teresaaa

heej, gör du designers eller känner någon som gör det? :)

2011-12-08 @ 19:16:56
URL: http://teresae.blogg.se/
Postat av: Anonym

men usch så gott.

2011-12-08 @ 19:28:40
Postat av: Sam ~ *

Yay. :3

Oj lång. o.o Jag är bara 156. ;_;

2011-12-08 @ 20:08:58
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0