Shopping med lillkusinen!

Har spenderat dagen med min kusin Marvin och shoppat lite. c:
Köpte inte sådär super-roliga saker, typ hårfärg, blekning, avfärgning , en t-shirt, lite godis och ett par jeans. :c 
Alla mina pengar tog slut, buhuhu. <//3
Skulle bytt mitt puder också men gjorde inte det eftersom jag inte hittadedet jag skulle ha. :c Men mamma fixar det åt mig imorgon, så är chill!

Ska nog färga håret senare i veckan, eller senare på lovet, vet inte... men vet iallafall hur det blir! :D 
Ska hålla det hemligt på bloggen tills det är klart, hehe. c:
Bara ett fåtal personer som jag umgås med "irl" vet hur det ska bli.. c:
Spännande! Har dock dåliga erfarenheter av att bleka från svart, suck. </3 Men jaja! Liksom, vad är det värsta som kan hända? Typ att jag blir flintis? Finns ju liksom snygga peruker nu för tiden. ;)
HAHA, jk, nejmen så illa blir det nog inte...


Här är bilder på det jag köpte idag! 




Hår-sakerna!




Kläderna. Stuprörs-jeans och en oooover-sized kill-t-shirt!




Godis och nagel-tape-sak!



Och så en bild på mig och Marvin, haha!






Var så fullt i provrummen och så mycket kö pga att det var rea och pga att tjejer alltid ska ha de fjantigaste komplexen och därför speglar sig i tusen år när de väl fått på sig kläderna, mmsar bild till alla sina kompisar och ba "Borde jag köpa detta? XDXD :P:P:P<3<3<3<3 (A)", sen står dem typ i provrummen och väntar på svaren(?) 
Det är iallafall min teori, lol!


Nu ska jag nog spela lite, hehe.













Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR KÖPTE DU SKITTLES????????

2011-12-26 @ 20:02:07
Postat av: HAHA

hår färgen den som är censrusenzf sak den har jag för känner igen lådan XD

2011-12-27 @ 08:23:39
Postat av: mymic

HAHHA så jääävla sant om provrummen och MMS:en, hahaha dör <3

2011-12-27 @ 14:11:51
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Amella

vart köpte du avfärningen ????????? snälla svara i ett inlägg måste veta!!! pöss

2011-12-27 @ 18:50:57
URL: http://www.ameez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0