Ser fin ut, smakar urk...

Godkväll!

Jag ska snart sova eftersom jag är supertrött (ojoj, vad ovanligt, det har man inte hört förut?) men först ska jag blogga lite! 

Har varit i skolan och repiterat inför pjäsen, träffat Nitz ett tag och varit hos bup. Har ändå varit en hel okej dag!
En sak som jag dock tycker är segt är att vi i Sthlm FORTFARANDE inte har någon snö... Liksom, får inte den där härliga amerikanska-pretto-jul-feelingen utan snön. :c 
Jaja! Blir ju i alla fall en fin julafton hemma hos Marvins farmor med släkten! Ser verkligen fram emot det. c:

Köpte en liten bakelse i Farsta också! Usch vad äcklig den var, överdrivet söt, smörig och ja... smaklös! Bara sliskig. :c

Fin var den dock! Titta bara!









Imorgon ska jag till stan efter skolan med Nitz för att möta Fälé och ta min Dreamhacktröja som jag glömde hos henne! Ska också köpa en 7mm töjning som jag dock inte ska använda förens typ... om en vecka! 

Btw: För er som undrade hur mitt öra nu ser ut, det ser ut precis som ett vanligt öra men en töjning. c: 
Alltså, det enda som ser anorlunda ut är om jag tar ut töjningen och om man kollar jättenoga, då syns ett pyttelitet märke där örat började blöda. Det jag menar är, bara huden sprack, inte hela örsnibben precis... Den är inte direkt delad i två delar och fladdrar runt, HAHAHA.


Efter att jag varit i stan ska jag vara hemma ett tag innan jag går över till Ida och umgås med henne och Elin ett tag!

För i övrigt blir helgen rätt slapp eftersom jag känner att jag behöver vila upp mig, har ju ändå en del föreställningar nästa vecka!


Nu: 



(bild från weheartit.com)














Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Vilken elak bakelse. :c

2011-12-15 @ 21:21:15
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: bina

Caramel Chew Chew är as god :D♥

2011-12-16 @ 18:07:27
URL: http://sbina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0