Segt...

Har lite småtråkigt just nu eftersom jag inte har något att göra, men ska snart äta. ;c
Var hos doktorn idag och fick ännu en utskrift på min medicin eftersom det dröjer ett bra tag innan vi ses igen.
När jag varit hos doktorn passade jag på att gå runt lite med mamma, eftersom vi ändå var i farsta, och fick ett mörk-lila nagellack och hårinpackning. Laddar upp bild på det senare eller imorgon. c:

När vi handlat klart åkte vi hem och efter det har jag suttit och kollat på facebook, reddit och snackat med Elias och Nitz. Elias kommer btw hit på fredag och firar nyår med mig och Nitz! WOHOO!
Skulle fått datormus av mamma idag, en Logitech för bara 99:- men den var slut, fml. </3
Anledningen till att den var så billig var för att det är en utgående modell och att det nu finns en i princip likadan fast dyrare som ska ersätta den. FFFFFFF-.

Ville bara ha en sålänge, tills jag fyller år, så jag kan spela. </3
Dör. 
Måste ha en.





Den jag tänkte köpa, liksom helt okej och så var den svinbillig.


Får kolla om det finns andra billiga som jag kan ha sålänge!


Imorgon ska jag upp tidigt, har en klipptid klockan 9 som jag inte får missa. c: Tur att man bor 5 min från salongen iaf!

Färgar håret imorgon också, får se hur det blir, antagligen skitfult, ahja! Ni får se sen.
Kommer nog ångra mig också, hehe, jaja. c:



Random egobild:














Kommentarer
Postat av: KUNGENHEDWIG

DAGENS VINNARE PLOS EN NY OMGÅNG!

ANMÄL DIG DU OCKSÅ c:

http://candypocket.blogg.se/2011/december/klicka-pa-bilden.html#comment

2011-12-28 @ 21:01:40
URL: http://candypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0