Repliker, repliker, repliker!

Hejsan! c:
Tänkte skriva ett inlägg om att jag satt och väntade på Nitz men precis då så ringde han på dörren, haha! c:

Kom hem från skolan för ungefär en timma sedan och har efter det bara suttit och tråkat och gjort gif's!

Dagen var inte alltför lång, haha, kom till skolan, kollade på femmornas luciatåg (GULLIGT), gick till donken och åt bacon-cheese med John, Simon och Marvin. Efter det drog vi tillbaka till skolan och läste manus tills vi slutade c:

Imorgon är det "manusförbud" på scenen eftersom vi börjar heltids-repet då, vilket betyder... JAG MÅSTE LÄRA MIG ALLA REPLIKER TILLS IMORGON.

Okej, kan typ inte ens hälften av replikerna så måste verkligen öva. :c Nitz går hjälpa mig. c:

Nu blir det replik-övning så det bara "dräller om det" som alla gamla säger, lol. ):


Mina "jag har tråkigt"-gif's jag gjorde för 5 min sen....








Juste! Fick i min (eller ja, sofias) töjning idag som är 6 mm! Score! Snart är jag uppe i 8 mm som är mitt mål! :D


'




HAHA! Gjorde en till gif precis innan jag publicerade inlägget...
Nitz hade köpt en monster åt mig, så kjut!


U Jelly?















Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Lycka till med pjäsen. :D

2011-12-13 @ 17:00:15
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Frida

akta så du inte stress töjer.

2011-12-13 @ 20:31:33
URL: http://bortomsannningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0