Premiär!

Är jätte stressad eftersom jag snart ska iväg och ha premiär på föreställningen i skolan!

Dagen började rätt lugnt men har blivit mer och mer hektisk! Vaknade 9:00 och gick upp, duschade, fixade mig och lagade mat åt mig och Nitz, efter det åkte jag till Farsta och gick till bup där jag för första gången fick prata med en doktor/läkare. Ska tillbaka dit om ett tag för att prata om mina mediciner fungerar eller inte. Ska börja ta dem imorgon, iaf den ena, den andra börjar jag med idag!

När jag var klar åkte jag till skolan för att ha ett genrep och efter det åkte jag sen hem igen och käkade lite pizza! Ska fixa lite innan jag åker iväg igen och om jag känner mig själv rätt kommer jag inte att orka blogga när jag är tillbaka, så det blir bara ett inlägg idag och ett imorgon eftersom jag även imorgon har kvällsföreställningar. ;C

Juste! I pjäsen så har jag rött läppstift, det som en del personer frågat om ifall jag kunde testa att ha!

Tänkte ta lite egobilder som jag laddar upp idag eller imorgon så ni får se. c:
Känns ovant för min del men ni får väll säga vad ni tycker sen när bilderna är uppe. c:

På onsdag ska jag antagligen klippa mig också, eller ja, Fridde ska antagligen klippa mig då! Nice, hon är nämligen super-duktig och jag kommer lätt gå till henne när hon är en färdigutbildad frisör också!

Kom lite snö idag också, woho!


En snabb, inte så supersnygg, gif jag gjorde nyss;













Kommentarer
Postat av: Nitz

Söt tjej alltså. <3<3<3<3

2011-12-19 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0